Společnost TestLine Clinical diagnostics s.r.o. je certifikovanou společností podle norem ISO 9001:2015 (Systémy managementu kvality) a ISO 13485:2016 (Požadavky na zdravotnické prostředky).
Politika kvality je tvořena za účelem stanovení základních pravidel orientovaných na spokojenost zákazníků, profesionalitu našich zaměstnanců a na dodržování stanovených systémů řízení.
Péče o zákazníka
- Úkolem všech pracovníků společnosti je rychle a bezchybně realizovat požadavky našich zákazníků vedoucí k jejich spokojenosti.
- Spokojenost zákazníka odráží kvalitu poskytovaných služeb a výrobků v oblasti zdravotnických prostředků, neboť jen spokojený zákazník se vrací.
- Pořádáme a podporujeme edukační workshopy a konference s cílem podpořit odbornou úroveň našich zákazníků.
- Naše výrobky splňují požadavky předepisované platnou legislativou České republiky a zemí Evropské unie. Naše úsilí je zaměřeno na zajištění vysoké kvality a maximální uživatelský komfort našich produktů, na implementaci automatizace jejich zpracování či poskytování sofistikovaných vyhodnocovacích programů.
Dodržování platných právních předpisů je samozřejmostí a toto vyžadujeme i od svých zaměstnanců a dodavatelů.
V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů dodržujeme tyto zásady
Hodnocení spokojenosti zákazníků 2019
Dotazníkem byli osloveni účastníci konference, kterou uspořádala naše společnost v červnu 2019. Hodnocení bylo prováděno jako ve škole, tedy známkami 1-5.
Posuzované oblasti | Prům. známka |
Kvalita výrobků (specifita, citlivost) | 1,30 |
Pracovní postup a uživatelský komfort výrobků | 1,08 |
Vystupování a odborná způsobilost obchodních zástupců | 1,06 |
Technologická podpora | 1,15 |
Servisní podpora | 1,13 |
Rychlost a způsob řešení stížností a reklamací | 1,14 |
Rychlost a způsob dodávek zboží | 1,12 |
Organizování vzdělávacích akcí | 1,03 |