BioVendor Group mění svou tvář
BioVendor Group roste. Od založení v roce 1992 se
původně malá firma o několika zaměstnancích proměnila v nadnárodní
skupinu, zahrnující několik světových poboček, vlastní R&D divizi a také
zavedené značky TestLine, DiaSource, ViennaLab a Oxford BioSystems. Unikátní
šíře portfolia řadí BioVendor Group mezi významné hráče na světovém
diagnostickém trhu. Završením úspěšné expanze uplynulých let je nově
představené vizuální sjednocení všech značek BioVendor Group.
Novou značku lze rozdělit na dva celky – zcela nový
brand BioVendor Group, který zastřešuje veškeré aktivity skupiny, a logotypy
jednotlivých podznaček. Nejde ale jen o vizuální úpravu, nýbrž o kompletní
změnu komunikace.
“Cílem bylo zachování a znovuobjevení autentických
hodnot a charakteru, který je v našich firmách přítomen po celou dobu jejich
působnosti. Touha po objevování a hledání nových přístupů, nadšení pro obor,
svoboda jednotlivce, profesionální i lidský zájem o blaho člověka – to vše jsou
hodnoty, na kterých si zakládáme a které chceme nadále rozvíjet při spolupráci
s našimi partnery a zákazníky,” vysvětluje CEO společnosti Michal
Kostka.
Odkaz k historii, které si v BioVendor Group
upřímně vážíme, dokresluje i vizuální zpracování logotypů nového brandu. Logo
BioVendor Group, stejně jako loga všech podznaček, obsahují žlutý pentagon,
který je po více než dvě dekády spojován se značkami okolo společnosti
BioVendor. Zachováno zůstalo i zdůrazněné písmeno “V” – odkaz na první logotyp
firmy a jejího zakladatele Viktora Růžičku, jehož vize, hodnoty a přístup k
práci jsou i dnes opěrnými body firemní kultury.
Od roku 2017 je akcionářem BioVendor Group
Consillium – rodinná společnost Tomáše Němce, pro kterou je lékařská
diagnostika, spolu se sportem a udržitelným zemědělstvím, klíčovou investiční
oblastí.
Nová identita BioVendor Group je nejviditelnějším
krokem v naší dlouhodobé snaze o hlubší propojení jednotlivých firem skupiny,
které umožní ještě lépe uspokojovat potřeby zákazníků a zlepšovat péči o ně.
Zejména nyní, kdy jsou na zdravotnické systémy všech zemí kladeny extrémní
nároky, roste i důraz na agilitu a efektivitu dodavatelů. “Naše vize je ještě
intenzivnější rozšiřování a sdílení know-how. Vzájemnou synergií získáváme
inovační potenciál, s jehož pomocí může BioVendor Group uvádět na diagnostický
trh skutečně přelomové produkty a technologie,” uzavírá Michal Kostka.